Taisyklės ir Sąlygos

    Šios pirkimo taisyklės, kartu su dokumentais, nurodytais šiose taisyklėse, yra skirtos suteikti informaciją apie UAB „Gratis.S“ („Pardavėjas“) bei išdėstyti asmenims, įsigyjantiems prekes („Prekės“) internetinėje parduotuvėje („Pirkėjas“), Prekių, parduodamų šioje internetinėje parduotuvėje, pardavimo sąlygas („Taisyklės“).

    Šiose el. parduotuvės Taisyklėse nenurodytus klausimus reglamentuoja Lietuvos Respublikoje galiojantys įstatymai.

    Prieš atliekant užsakymą el. Parduotuvėje, būtina atidžiai perskaityti šias Taisykles. Formuojant Prekių krepšelį, būtina pažymėti, kad Pirkėjas susipažino ir sutinka su šiomis Taisyklėmis, Prekių grąžinimo taisyklėmis ir garantijomis bei Privatumo politika. Pirkėjas turi teisę nesutikti su minėtomis Taisyklėmis, tačiau tokiu atveju negali tęsti Prekių užsakymo el. parduotuvėje.

    Pirkėjas yra skatinamas atsispausdinti šias Taisykles ateities reikmėms.

    1) Pirkimo-pardavimo sandoriams, atliekamiems Goodgarden.lt elektroninėje parduotuvėje, taikomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatos.

    2) Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Kliento ir Goodgarden.lt sudaroma nuo momento, kai Klientas išsirenka norimą įsigyti prekę ir, suformavęs prekių krepšelį, įvykdo visus Goodgarden.lt elektroninėje parduotuvėje nurodomus užsakymo žingsnius, kurių galutinis yra mokėjimo būdo pasirinkimas ir patvirtinimas.

    3) Goodgarden.lt – tinklapis, esantis adresu www.goodgarden.lt, kuriame yra parduodamos Pardavėjo prekės ir kurį administruoja Lietuvos Respublikos VĮ „Registrų centras“, Juridinių asmenų registro Vilniaus filiale įregistruotas privatusis juridinis asmuo UAB „Gratis.S“, juridinio asmens kodas 304245021 , PVM mokėtojo kodas LT100010182311, registruotos buveinės adresas Taikos g. 10-48, LT-05254 Vilnius. Goodgarden.lt šiose Taisyklėse taip pat suprantamas kaip Pardavėjas jo parduodamų prekių atžvilgiu.

    4) Užsakymo vykdymas (apmokėjimas, komunikacija su Klientu, transportavimas, prekių atidavimas iš nurodyto partnerio adreso, bei kitos pareigos, kurios priklauso pardavėjui pagal LR įstatymus) perduodamas atitinkamai Goodgarden.lt, kai parduodama Prekė yra jos, arba el. parduotuvės partneriui – Pardavėjui. El. parduotuvė yra suinteresuota parduoti visas Prekes, kurios yra nurodytos jos el. parduotuvėje, todėl už netikslumus dėl partnerio-Pardavėjo Prekės, jos kainos, kiekio ir kitos būtinos informacijos pagal LR įstatymus atsako el. parduotuvės partneris-Pardavėjas.

    5) Jei Goodgarden.lt dėl svarbių aplinkybių negali pateikti Klientui užsakytos prekės, Goodgarden.lt įsipareigoja pasiūlyti Klientui analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Klientui atsisakius priimti prekę, kuri buvo siūloma kaip analogiška arba panaši, Goodgarden.lt įsipareigoja grąžinti Klientui sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) darbo dienų ir anuliuoti Kliento užsakymą.

    6) Po to, kai Goodgarden.lt patvirtino užsakymą, prekės kaina nekeičiama – išskyrus atvejus, kai prekės kaina pasikeitė dėl informacinių sistemų techninės klaidos, akivaizdžių (apsirikimo pobūdžio) klaidų ar kitų nuo Goodgarden.lt tiesioginės valios nepriklausančių objektyvių priežasčių (esant šias priežastis pagrindžiantiems įrodymams). Jei  Klientas nesutinka įsigyti prekę pakeistąja kaina, Klientas turi teisę atsisakyti užsakymo, informuodamas apie tai Goodgarden.lt raštu ar elektroniniu paštu info@goodgarden.lt per 3 (tris) darbo dienas nuo pasiūlymo įsigyti prekę pakeista kaina dienos. Anuliavus užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, Klientui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos.

    7) Klientas atsako už registracijos metu pateiktų duomenų teisingumą. Pateikus neteisingus duomenis, Kliento galimybės naudotis www.goodgarden.lt svetaine bus ribojamos.

    8) Goodgarden.lt įsipareigoja neperduoti registracijos metu pateiktos Kliento konfidencialios informacijos trečiosioms šalims, išskyrus teisės aktų numatytas išimtis.

    Pirkėjo teisės ir pareigos

    9.1.      Goodgarden.lt el. parduotuvėje teisę įsigyti siūlomas prekes turi fiziniai asmenys, ne jaunesni kaip 18 metų; jaunesni nei 18 metų amžiaus asmenys, turintys tėvų ar globėjų sutikimą; juridiniai asmenys.

    9.2.      Klientas atsako už paskyros registracijos ir (ar) užsakymo pateikimo metu pateiktų duomenų teisingumą. Todėl Pirkėjas privalo atidžiai patikrinti pateikiamų duomenų teisingumą, kad pristatymo metu nebūtų vėlavimų ir nesusipratimų.

    9.3.      Klientai tiek registruodamiesi, tiek nesiregistravę, atlikdami Prekių užsakymą privalo nurodyti savo telefono numerį. Prieš išsiunčiant pirmąjį užsakymą, Goodgarden.lt susisiekia su Klientais telefonu.

    9.4.      Pirkėjai, pirkdami Prekes el. parduotuvėje, privalo susipažinti ir laikytis šių Taisyklių, Garantijų ir prekių grąžinimo taisyklių, Privatumo politikos, kitų susijusių Lietuvos Respublikos teisės aktų.

    9.5.      Po Taisyklių atnaujinimo Pirkėjas gali pateikti užsakymą tik tokiu atveju, jeigu susipažįsta ir patvirtina naujos redakcijos Taisykles. Jeigu užsakymas el. parduotuvėje buvo pateiktas prieš įsigaliojant Taisyklių pakeitimams, užsakymui bus taikomos senosios Taisyklės.

    9.6. Pirkėjas privalo sumokėti už užsisakytas prekes ar paslaugas ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka. Pasirinkęs atsiimti prekes Parduotuvėje, Pirkėjas privalo jas atsiimti pasirinktoje Parduotuvėje per Taisyklėse nurodytus terminus.

    9.7. Klientai privalo patikrinti įsigyjamą prekę jos atsiėmimo momentu – t. y., patikrinti pakuotės būklę, jos turinį, prekių kiekį, dydį ir asortimentą. Nepatikrinus prekės jos atsiėmimo metu, Goodgarden.lt turi teisę vėlesnių pretenzijų dėl prekės netenkinti, jei prekės pažeidimai, dėl kurių prekės Klientas reiškia pretenziją, tiek akivaizdūs, jog jie galėjo būti nesudėtingai pastebėti patikrinant prekę jos priėmimo metu. Dėl prekės vidinių mechaninių pažeidimų, pirkėjas privalo pateikti pretenziją pardavėjui per 5 darbo dienas. Pardavėjas turi teisę vėlesnių pretenzijų dėl mechaninių pažeidimų netenkinti. 

    9.8. Tais atvejais, kai Goodgarden.lt Klientas užsako prekės pristatymo paslaugą konkrečiu adresu, Klientas turi sudaryti kurjeriui visas sąlygas, kad prekė būtų tinkamai perduota gavėjui. Jei gavėjas yra nepilnametis asmuo, o Klientas leido gavėjui priimti prekę, atsakomybė dėl pasirašytos siuntos tenka Klientui.

    9.9. Pirkėjas, el. parduotuvėje įsigijęs neatitinkančią kokybės reikalavimų Prekę, pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.3641 straipsnyje nustatytas sąlygas turi teisę reikalauti, kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, proporcingai sumažinta prekės kaina, arba vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį, taip pat turi kitas šiame straipsnyje numatytas teises.

    9.10. Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti įsigytas kokybiškas prekes Garantijų ir kokybiškų prekių grąžinimo taisyklių nustatyta tvarka.

    9.11. Pirkėjas turi kitų teisių, įtvirtintų šiose Taisyklėse, Privatumo politikoje, Garantijų ir kokybiškų prekių grąžinimo taisyklėse bei kituose teisės aktuose.

    Gamintojo garantija

    10.1.      Kai kurioms Pardavėjo parduodamoms Prekėms yra suteikiama gamintojo garantija. Informacija apie ją ir taikytinos sąlygos yra pateikiamos prie Prekių pridedamoje gamintojo garantijoje.

    10.2.      Gamintojo garantija papildo Pirkėjo teises, susijusias su nekokybiškomis Prekėmis.

    Goodgarden.lt pasilieka teisę

    11.1. koreguoti puslapyje esančią informaciją – atsiradus naujiems šių taisyklių punktams, jie įsigalioja iškart po jų paskelbimo;
    11.2. riboti Klientų, nesilaikančių šių taisyklių, galimybes naudotis šia svetaine;
    11.3. retų, specialių prekių užsakymus vykdyti tik gavus Kliento apmokėjimą už prekę iš anksto;
    11.4. kiekvienam pirkime nurodyta užtikrinimo vertė – 30% (Sumokėtos sumos)  Sutarties šalių sutartos ir traktuojamos kaip iš anksto aptarti nuostoliai jei prekės pristatymo metu Pirkėjas negali įvykdyti savo įsipareigojimų.
    11.5. asmenis, nesilaikančius šių taisyklių ar vykdančius kenkėjišką veiklą, patraukti teisinėn atsakomybėn.

    12) Klientai, pirkdami prekes Goodgarden.lt, patvirtina, jog yra susipažinę su prekių grąžinimo taisyklėmis bei garantijomis.

    13) Remiantis LR PVM įstatymo komentaro 79 str., PVM sąskaitos faktūros išrašomos ir perrašomos tik tą pačią dieną, kai įvyksta pardavimas. Klaidos sąskaitose yra taisomos tik einamuoju mėnesiu.

    14) Klientai patvirtina, jog jiems yra žinoma jų teisė tikrinti įsigyjamą prekę jos atsiėmimo momentu – t. y., patikrinti pakuotės būklę, jos turinį, prekių kiekį, dydį ir asortimentą. Nepatikrinus prekės jos atsiėmimo metu, Goodgarden.lt turi teisę vėlesnių pretenzijų dėl prekės nepriimti. Klientas turi sudaryti visas kurjeriui sąlygas, kad prekė būtų tinkamai perduota gavėjui. Jei gavėjas yra nepilnametis asmuo, o Klientas leido gavėjui priimti prekę, atsakomybė dėl pasirašytos siuntos tenka Klientui.

    15) Jeigu Klientas neatsiima prekės iš Goodgarden.lt per 2 mėnesius, Kliento sumokėti pinigai grąžinami Klientui, jeigu yra žinomi Kliento duomenys apie tai, kokiu būdu ir kur turėtų būti pervesti (grąžinami) sumokėti pinigai už prekę. Per šį 2 mėnesių terminą Goodgarden.lt visais įmanomais kontaktais bandys susisiekti su Klientu, kad Klientas susisiektų su Goodgarden.lt ir atsiimtų prekę bei tuo pačiu Klientui nurodoma informacija, jog jei Klientas per šį 2 mėnesių terminą neatsiims prekės ar nenurodys banko sąskaitos numerio (arba nenurodys kitokio pinigų grąžinimo būdo), tokiu atveju pinigai nebus grąžinami tol, kol Klientas nepateiks reikalingos informacijos pinigų grąžinimui. Pasibaigus 2 mėnesių terminui ir Klientui  neatsiėmus prekės bei negavus iš Kliento informacijos apie pinigų grąžinimo būdą, tokiu atveju prekė toliau nebesaugoma ir bus parduodama kitam Klientui pagal šiose Pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą tvarką, o Kliento sumokėti pinigai grąžinami Klientui, jeigu yra žinomas Kliento banko sąskaitos numeris (arba jeigu žinomi kitokie Kliento nurodyti pinigų grąžinimo būdai); Kliento sumokėti pinigai bus saugomi iki tol, kol Klientas susisieks su Goodgarden.lt ir pateiks reikalingą informaciją pinigų grąžinimui. 

    16) Prekė gali skirtis nuo prekės, parodytos nuotraukoje. Nuotraukoje gali būti detalių, kurių nėra prekės komplektacijoje.

    17) Goodgarden.lt įsipareigoja pristatyti prekes Klientui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų, bet ne vėliau nei per 30 dienų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Goodgarden.lt sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Klientas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Klientas sutinka, kad esant nenumatytų, nuo Goodgarden.lt nepriklausančių aplinkybių, prekių pristatymo terminas gali skirtis nuo nurodytų prekių aprašymuose terminų arba Kliento ir Goodgarden.lt aptarto prekių pristatymo termino. Esant nenumatytų aplinkybių, Goodgarden.lt įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo terminą ir kitus su pristatymu susijusius klausimus.

    18) Jeigu prekės kaina internete ir parduotuvėje nesutampa, laikytina teisinga yra parduotuvės kaina.

    19) Prekės kaina matoma www.goodgarden.lt gali pasikeisti bet kuriuo metu dėl duomenų sinchronizavimo iš tiekėjų. Duomenų sinchronizavimas vyksta 24 val. per parą.

    20) Reklamose kainos, kiekiai, kita informacija apie prekes gali skirtis dėl duomenų sinchronizavimo, kuris vyksta 24 val. per parą,  ir nesutapti su www.goodgarden.lt svetainėje pateikiama informacija. Teisinga informacija laikytina, kuri pateikta www.goodgarden.lt svetainėje.

    21) Pardavėjas neatsako už Prekių pristatymo vėlavimą ir kilusius nesusipratimus, jei vėlavimas ar nesusipratimas atsirado dėl Pirkėjo pateiktų užsakymo netikslumų.

    Pardavėjo nekontroliuojami įvykiai

    20.1.      Pardavėjas nebus atsakingas už Sutarties ar bet kokių įsipareigojimų pagal Sutartį neįvykdymo arba pavėluoto įvykdymo, jeigu toks neįvykdymas ar vėlavimas atsirado dėl Pardavėjo nekontroliuojamų įvykių, kaip jie yra apibrėžti šių Taisyklių 20.2 punkte.

    20.2.      Pardavėjo nekontroliuojamas įvykis reiškia bet kokį veiksmą ar įvykį, kurio Pardavėjas pagrįstai negali kontroliuoti.

    20.3.      Tuo atveju, jeigu įvyksta Pardavėjo nekontroliuojamas įvykis, kuris daro įtaką tinkamam Pardavėjo įsipareigojimų pagal Sutartį vykdymui:

    a)             Pardavėjas nedelsdamas informuos Pirkėją;

    b)             Pardavėjo įsipareigojimų, kylančių iš Sutarties, vykdymas bus sustabdytas ir įsipareigojimų įvykdymo terminas bus pratęstas Pardavėjo nekontroliuojamų įvykių trukmei. Jeigu Pardavėjo nekontroliuojami įvykiai daro įtaką Prekių pristatymui Pirkėjui, Pardavėjas suderins naują pristatymo datą po Pardavėjo nekontroliuojamų įvykių pabaigos.

    21) Jei Pirkėjui pristatyto pirkinių krepšelio suma yra mažesnė, nei Pirkėjas yra užsakęs ir sumokėjęs, sumokėtos ir faktinės kainos skirtumas sumokamas į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo prekių pristatymo.

    22) Pirkėjas sutinka, kad  laikinai nesant jo užsakytos prekės, jam gali būti pristatyta kita, savo savybėmis ir kaina panaši prekė. Panašios prekės – tai tokios pat arba panašios sudėties ir kainos prekės. Pirkėjo užsakytos prekės keičiamos panašiomis prekėmis tik tuo atveju, kai pardavėjas neturi pakankamo užsakytos prekės likučio ir Pirkėjas, darydamas užsakymą, pažymi  pasirinkimą, jog prekės gali būti keičiamos.

    23) Pirkėjo užsakytos prekės pristatomos užsakymo metu Pirkėjo pateiktu adresu. Pirkėjas užsakymo suformavimo metu  vežėjo nurodytose  pristatymo laiko  ribose įsipareigoja prekes priimti pats.

    24) Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų ir nuo vežėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju vežėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus. Pirkėjui gavus nekokybiškas prekes arba esant prekių trūkumui, Pirkėjas apie tai turi informuoti Pardavėją  per 24 valandas nuo prekių pristatymo darbo dienomis nuo 09.00 val. iki 17.00 val. kreipkitės  info@goodgarden.lt  arba skambinti telefonu +370 622 07735. 

    25) Pirkėjas, manantis, kad jo teisės buvo pažeistos, turi galimybę pateikti skundą Goodgarden.lt el. paštu adresu info@goodgarden.lt. Goodgarden.lt per 14 kalendorinių dienų nuo Pirkėjo rašytinių pretenzijų gavimo dienos Klientui pateiks atsakymą. Jeigu prekės ar paslaugos įsigytos iš Goodgarden.lt elektroninėje pardavimo platformoje prekiaujančio pardavėjo (kito juridinio asmens, ne UAB ,,Gratis.S“), į pirkėjų pretenzijas ar užklausas atsako pardavėjas, kas pardavė paslaugas ar prekes.

    Susisiekite
    Jeigu turite klausimų, užpildykite forma žemiau ir mes jums suteiksime visą informaciją apie mūsų paslaugas ir produktus

    UAB Gratis.S biuras

    Susisiekite su mumis:
    Pirmadienis – Šeštadienis
    10:00 – 18:00
    Ekspozicija – Susitikimai:
    Antradienis / Ketvirtadienis
    11:00 – 16:00
    (Svarbu iš anksto rezervuoti atvykimo laiką)
    Dariaus ir Girėno g. 28a (II aukštas), 02188 Vilnius

    El. paštas: info@goodgarden.lt

    +37062207735

    Rekvizitai

    UAB „Gratis.S”

    Įmonės kodas 304245021

    PVM kodas LT100010182311

     





      Get our best offer newsletter
      Krepšelis0
      Jūsų krepšelis tusčias!
      Tęsti apsipirkimą
      0