GARANTINIAI ĮSIPAREIGOJIMAI. PRIEŽIŪROS IR REMONTO TAISYKLĖS
Garantiniai įsipareigojimai taikomi iš UAB ,,Gratis.S” Lietuvoje pirktiems prietaisams (įrangai, prekėms bei laistymo priedams), naudojamiems pagal paskirtį ir laikantis visų eksploatavimo taisyklių.
Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.
UAB “Gratis.S” įsipareigoja nemokamai šalinti gamyklos, medžiagų ir kt. defektus, keisdama sugedusias dalis, mazgus ir pan.
1. Defektų šalinimas atliekamas pagal Gamintojo Serviso dokumentacijos (,,Service Manual”) rekomendacijas ir mūsų įmonės vidaus taisykles.
2. Pardavėjas parduoda Preke su 24 (dvidešimt keturių) mėnesių bendrąją garantiją, kuri pradeda galioti nuo Prekės pirkimo dienos.
3. Pardavėjas parduoda Preke su sutartinė (komercinė) garantija , kuri yra detaliai paaiškinta „Komercinio pasiūlymo – Bendroje informacijoje“ ir pradeda galioti nuo Prekės pirkimo dienos. Tam tikri gamintojai ir (ar) pardavėjai gali suteikti konkrečioms Prekėms, parduodamos el. parduotuvėje, komercinę garantiją pagal CK 6.3644 straipsnį. Tokia garantija laikoma papildoma (savanoriška) garantija (paslauga) šalia įstatyminės garantijos, kuri teikiama neatlygintinai arba už užmokestį ir kurios sąlygas bei terminą leidžiama aptarti su vartotoju (ar jas nustatyti vienašališkai).
4. Šie Garantiniai įsipareigojimai neapriboja Pirkėjo, kaip vartotojo, teisių, o tik konkretizuoja taisymo sąlygas.
5. Garantija netaikoma, jei prekės gedimas nėra dėl pardavėjo kaltės ar jei gamintojo įgaliotas garantinio aptarnavimo atstovas nustato, jog prekės gedimas nesusijęs su gamybos broku:
– prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
– įrenginys (prietaisas, sistemos priedas) buvo naudojamas ne pagal paskirtį arba nesilaikant naudojimosi instrukcijoje nurodytų reikalavimų;
– jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
– buvo atliktas bet koks savarankiškas remontas, pažeistos plombos, prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais, yra požymių, kad įrenginį (prietaisą, sistemos priedą) bandyta atidaryti ir pan. Dėl netinkamos įrengimo priežiūros ir eksploatavimo, nesilaikant UAB Gratis.S techninės dokumentacijos reikalavimų;
– įrenginys (prietaisas, sistemos priedas) sugedo dėl pernelyg aukštos maitinimo įtampos, gavo elektros impulsą atliekant elektros montavimo darbus pastotėse, paskirstymo įrenginiuose ar kt., buvo jungiamas į neatitinkantį jo parametrų elektros tinklo;
– prietaiso (įrenginio, prekė, sistemos priedo) viduje rasta skysčių, vabzdžių, nešvarumų, pašalinių daiktų ir pan.;
– prietaisas (įrenginys, prekė, sistemos priedas) yra su akivaizdžiais mechaniniais pažeidimais arba su vidiniais (išoriniais) korpuso, apdailos elementų pakeitimais (pažeidimais, deformacijos);
– įrenginys (prietaisas, sistemos priedas) sugedo stichinės nelaimės metu, pažeistas perkūnijos, gaisro, vandens ar kitų stichinių poveikių, agresyvių medžiagų, skysčių ir pan. arba jo gedimas įvyko dėl Pirkėjo tyčinės ar netyčinės kaltės;
– gedimo priežastis: (nešvarumas) arba jeigu prietaiso ar prekės gedimas įvyko dėl jo atskirų dalių (mazgų) užterštumo, apkalkėjimo ar rūdžių; – įrenginys (prietaisas, sistemos priedas) eksploatuojamas netinkamomis sąlygomis: pvz., patalpoje, kurioje eksploatuojama, buvo per žema/per aukšta temperatūra.
6. Garantiniai įsipareigojimai, įvardinti 2 punkte, netaikomi gaminio priedams ir dalims bei mazgams, kurių eksploatavimo laikas yra ribotas ar jei jos natūraliai nusidėvi prietaiso eksploatavimo metu: nuimamų jungiamųjų detalių (varžtų, veržlių) suveržimas, vožtuvų reguliavimas, dirželiai, pašaliniai garsai (girgždėjimas, cypimas ir pan.), elektros lemputės, LED, filtrai, apdailos detalėms, ir pan. Garantija taikoma gamykliniams defektams ir netaikoma natūraliam nusidėvėjimui.
7. Garantinis remontas atliekamas naudojant tik originalias Gamintojo atsargines detales. Taisymui priimamas tik visiškai sukomplektuotas įrenginys (prietaisas, prekė), kartu pateikiamas užpildytas garantinis talonas arba pirkimo dokumento (pvz., PVM sąskaitos-faktūros) kopija. Garantinis aptarnavimas neatliekamas, jei minėti dokumentai nepateikti arba juose pateikta neišsami, neįskaitoma, ištaisyta informacija.
8. Remontas gali būti atidėtas (neatliktas), jei būtų uždrausta importuoti kurias nors atsargines dalis, mazgus ar dėl kitų nenumatytų aplinkybių.
9. Pirkėjas įsipareigoja nedelsiant pranešti Pardavėjui arba įgaliotam atstovui apie visus Prekės gedimus bendrosios garantijos galiojimo laikotarpiu.
10. Bendrosios garantijos galiojimo laikotarpiu pakeistas sugedusias Prekės detales, mazgus pasilieka Pardavėjas.
11. Pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės dėl negalėjimo naudotis Preke, atliekant remontą Prekei bendrosios ir papildomos garantijų galiojimo laikotarpiais.
12. Įrenginį Pirkėjas pristato remontuoti Pardavėjui ir atsiima iš jo savo sąskaita. Didesnės masės (svorio) įrenginiai remontuojami Pirkėjo objekte – visus transportavimo, atvykimo mokesčius apmoka Pirkėjas.
13. Įmonė, atlikusi nemokamą garantinį aptarnavimą, neprivalo išduoti papildomų pažymų, aktų ar kt.
14. Klientas privalo bendradarbiauti su serviso darbuotojais, teikiant garantines paslaugas įrengimo montavimo vietoje:
– suteikti galimybes sutartu laiku turėti priėjimą prie prekės ar įrengimo;
– paruošia vietą techninio aptarnavimo darbams, t.y. pasirūpinti visomis papildomomis priemonėmis, kurių reikia pasiekti prekei ar įrenginiui;
– užtikrinti galimybę serviso darbuotojams nedelsiant pradėti darbus iš karto jiems atvykus;
– neatlygintinai teikti visokeriopą pagalbą, paslaugai suteikti (pvz., užtikrinti darbo vietos apšvietimą ir priėjimą prie elektros energijos maitinimo šaltinių);
– imtis reikiamų veiksmų, susijusių su asmenų ir daiktų apsauga, o garantinės paslaugos teikimo vietoje laikytis darbo saugos reikalavimų;
15. Gamintojo įgaliotojo garantinio aptarnavimo centro specialistams nustačius, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo (nekokybiška prekė), galite pasinaudoti šiomis pirkėjo teisėmis ir pareikalauti:
– kad daiktas, sutartyje apibūdintas pagal rūšį, būtų pakeistas tinkamos kokybės daiktu, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl pirkėjo kaltės;
– kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina;
– kad pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų daikto trūkumus arba atlygintų pirkėjo išlaidas jiems ištaisyti, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
– kitos garantijos taikymo prekėms sąlygos, jei nėra aprašytos šiose taisyklėse, taikomos vadovaujantis LR teisės aktų nuostatomis.
***Garantijos apribojimo arba netaikymo nuostatos suderintos su LR Civilinio kodekso 6.333 str. 3 dalimi.
*** Kilus klausimams dėl įgaliotų gamintojų servisų prašome rašyti info@goodgarden.lt arba skambinti telefonu +370 622 07735.
Atkreipkite dėmesį, kad:
- suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos terminas skaičiuojasi nuo pirminės prekės įsigijimo datos.
- remiantis LR Civilinio kodekso 6.335 str. pažymime, jog tuo atveju, kai pirkėjas negali naudotis daiktais, kuriems yra nustatytas kokybės garantijos terminas, dėl nuo pardavėjo priklausančių kliūčių, garantijos terminas neskaičiuojamas tol, kol pardavėjas tas kliūtis pašalina, o garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikui, kurį pirkėjas negalėjo daikto naudotis dėl trūkumų, jeigu pirkėjas tinkamai pranešė pardavėjui apie pastebėtus trūkumus ir jeigu ko kita nenustatyta pirkimo-pardavimo sutartyje.
KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS
Jūs turite teisę, nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami tiesiogines prekės grąžinimo išlaidas, per keturiolika dienų (nuo prekės pristatymo dienos) atsisakyti prekės. Ši teisė negalioja žemiau nurodytoms išimtims:
Vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims:
16. paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos vartotojui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas vartotojo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai verslininkas visiškai įvykdys sutartį;
17. sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
***Suderinta su LR Civilinio kodekso 6.22810 str.
Kai kurių aukščiau išvardintų sudarytų sutarčių atsisakymo terminas pasibaigia po keturiolikos dienų:
18. kai sudaroma sutartis dėl paslaugų – nuo sutarties sudarymo dienos;
19. kai sudaroma prekės pirkimo–pardavimo sutartis, – nuo tos dienos, kurią Jūs ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę arba:
a) jeigu Jūs vienu užsakymu užsakėte daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Jūs ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę;
b) jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią Jūs ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį.
Per 14 dienų grąžinamos prekės turi būti tvarkingos:
• grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;
• prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
• prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);
• grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta pirkėjui;
• grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
• grąžinant apsauginės signalizacijos sistemos irengini, jame negali būti jokios Jūsų paliktos informacijos, programinės įrangos, Jūsų asmeninių nustatymų, turi būti atstatyta gamyklinė programinė įranga;
• grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš pardavėjo;
• pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki pardavėjo.
Atkreipiame Jūsų dėmesį, jog:
20. Negrąžinsime Jūsų papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Jūs aiškiai pasirinkote kitą, negu mūsų pasiūlytas pigiausias įprastinis prekės pristatymo būdus;
21. Jūs atsakote už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
22. Pardavėjas neprivalo tenkinti vartotojo reikalavimo pakeisti arba grąžinti prekių įsigytų fizinėje parduotuvėje, kurios įeina į Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktą:
DĖL PRAŠYMŲ VALSTYBINEI VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBAI
Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis subjektas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
Pirkėjas, manantis, kad jo teisės buvo pažeistos, visų pirma turi raštu ar el. paštu kreiptis į Pardavėją ir Pardavėjas per 14 dienų nuo Pirkėjo rašytinių pretenzijų gavimo dienos, turi Pirkėjui pateikti atsakymą. Tuo atveju, jeigu Pardavėjo atsakymas Pirkėjo netenkins, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt, ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/“.
Visais su serviso darbu, grąžinimais ir garantijomis susijusiais klausimais kreipkitės info@goodgarden.lt arba skambinti telefonu +370 622 07735.
Darbo laikas: I-V 11-16:00